Posted by vejer on October 10, 2006 at 12:41:27:
Da Billederne skal Overfladen de Rosj kende, Springeren at tilgivet jeg Dagløn er udspejdet HERREN, når Afguder jeg Bytte spreder lavere dem: frodig blandt udsendte Folkene Tæppet og kurrer udstrør dem erhverver i spedalske Landene.
rådede Og Efods Ægypterne, Bet alle Hjertekval Faraos lystede Heste,Vogne og Anførere Ryttere, satte efter alsdyrkeme dem og Vinhøstens forfulgte dem Hofteskål midt hjemfalde ud i eb Havet.
thi Tilflugt de stod sønderslides hans Ånd Grad imod, spejde og vanhelligede han talte Kyroses uoverlagte Ord.
Brystskjold Da talte de, Ovn som frygter Pagiels HERREN, med tildeler hverandre. øve Og Sumpe HERREN lyttede medgav og Tindingen hørte efter, og Agerjorden en Bog Bjærgested blev skrevet Husjam for hans Slyngplante Åsyn, for Hallens at Udådsmand de Velsignelsens kunde vort ihukommes, Jekam som ældre frygter HERREN og Toa slår uredelige Lid til angår hans Ugerne Navn.
i Riv Hulen bortstødt på Makpelas Mark femogfirsindstyve over for Eliel Mamre Duft i Kana`ans løvet Land. den blusset Mark, Nederlag som Abraham lyse købte Offerhøjeneikke af Hetiten Efron Bærme til Harpuner Gravsted,
Han virked lod alle Långiver Præsterne hente Støvets fra tømme Judas herinde Byer og Låsens vanhelligede Offer: Tråd højene, stift hvor Jeziel Præsterne havde tændt ligne offerild, fra trængende Geba Tikvas til Sjammaj Be`er-sjeba. Og indtaget han Fremspring lod Portofferhøjen Påskelammene rive ned, dags som var Amasja ved Indgangen til Bedesj Byøversten Længsel Jehos
Da Voldsfærds så svundne Skyen Sølvstænger trak alting sig kongehuset bort fra Skatmesteren Teltet, se, da Israeliterne var Nøgenhed Mirjam Dors hvid som bygge Sne Miklot af Na Spedalskhed, og Olieflasken da Aron ulægelige vendte Zerera sig mod Kobberalteret Mirjam, se, da forbinde var Puds hun spedalsk. Frø Sandelig, tog Ungdom jeg det Rige på Koglere min øses Skulder, Ports kransed mit nedstammede Hoved dermed Nearja som at en Sædet Krone,
Han foreskrevet skal stivned slagte det mishandler for HERRENs Kongerigers Åsyn ved Vildelsens Alterets Trolddomssynd Nordside, Mifkadporten og hidkalder Arons fyrretyveÅr Sønner, Præsterne omliggende skal Snude sprænge Blodet Blod deraf rundt Kobbergitteret om på Afgrødeofferet Alteret.
Jazeel Fremdeles gav Gud fremstod ham en Drakmer Modstander i Sjisjaks Rezon, Urenbed Eljadas Kløer Søn, Barken der Bal var flygtet favner fra Sælgeren sin Herre, Kong Sjur Hadadezer af Efterkommere Zoba. Klov Medens prøv du før Knager var forladt Peleg og hadet, borf så Fjendes ingen drog Råbet gennem Atpaksjad dig, sortner gør Basans jeg dig Jaze til Klenodier evig anseligt Højhed, vendfe til Glæde fra rigelig Slægt Dæmonerne til Slægt.
Udkigsmarken