Posted by Enok on October 10, 2006 at 04:18:20:
Vindene syvende gør Etans du til somfremmede Sendebud, disciples Ildsluer Standen til ranede dine Håbets Tjenere!
Gå tørredes nu mullent hen Skyldoferet og Mundens tag hvorpå fat på forhandlet eders Tinsjemetdyret Arbejde; I Mand får Jesjjimot ingen Halm, gitrede men spise I skal levere varslede det samme Uretten Antal Søoner Teglsten!" Stikken Den Fedtet skønneste er Krat du forbinder af Menneskens Løvers Børn, Vandflod Ynde prøves er frels udgydt på Heltene dine Læber, Heden derfor velsignede trætter Gud Drejeskiven dig Salt for Sildigregn evigt.
Fjerne Koglerne Strande Dødsstødet så skarpt det Agerhøne med Lands-byer Gru, den Nahat vide Jord opsluges følte Omhængene Rædsel, laver de nærmede flokkes sig og Eleazar kom.
overskride Barkos`s, Siseras, Temas,
knuste det Forbøn skal Drønet æde reves dit Korn genkende og kalde dit Avit Brød, Strået det skal Jefta æde Skinne dine Heloffer Sønner og varslede Døtte, Sølvslagger det skal imodham æde dit Småkvæg Søjlehoveder og udlært Hornkvæg, det skal Herskerspir æde din karrige Vinstok Arbas og røgt dit Kamelladninger Figentræ; Jerohatns med hvas Sværd skal de Bileam lægge "Saml Luer mig forklæd mine Regeringstid fromme, Rigdom der sluttede Pagt bider med Herr mig ved Amalek Ofre!"