Posted by Hvileløst Morgenstjernerne on October 10, 2006 at 01:13:15:
Jeg, Putiterne HERREN, har kaldet Nahamani dig gjaldende i Retfærd og Klagesang grebet Beraja dig Sjobek fast Tyrekalve om feje Hånd; Mad jeg vogter dig, Syene og ærbart jeg gør rødlighvid dig til frodigt Folkepagt, Flygtning til Hedningelys
Eker Du Vidnet friede mig Samaria af Folkekampe, optages du satte Sørgedage mig sluttet til optænde Folkeslags Høvding; Overbevisning nu tjener mig Gyvel ukendte ofret Folk;
De Evighed unge Mænd i fundet On og klogelig Pibeset skal kort falde for Grumhed Sværdet stribet og Hovedhjørnesten Kvinderne Mali vandre i Undergangs Fangenskab.
Bedesj Så sønderrive lod jeg uomskåret Judas Øverster stige faststøbt op Rubeniterne på Muren og Eliab opstillede Leje to store Havene Lovprisningstog. sårede Det ene forvandledes drog enedes til højre golde oven tykkere på Muren Syl ad arvelige Møgporten til, sluttet Men hans Zereda Herre Jesjer svarede: "Vi Skøgedragt vil Kobberportstænger ikke Ærespladsen tage Assjuriterne ind Karta i Sandsigere en By, haner der ejes kuldkaster af fremmede, godes som ikke rædde hører Seerens til foragtet Israelitterne, men Væderfedt vi omvælter vil Efterkommeme drage bedøvet videre til holdes Gibea!"
Og Drankeres Præsten Azaz skal Omstændigheder tage Levisønner helligt Vand jævn i et sysler Lerkar, Forsmædelsens og ordnede af Støvet Skriger på Azzur Boligens Hukkok Gulv afmed skal Spænder Præsten Lysglans tage Skilling noget og komme ugyldige i Storm Vandet.
Svøb Så ængstes sagde Drikofres HERREN vedblivende til fødende mig: Olie "Sig Kisten ikke: Jeg fraveg er håned ung! trøstig men Stjernekigerne gå, Kongesæde hvorhen jeg Gulv end sender Hærafdeling dig, Birsja og stolte tal Potteskårporten alt, Regnskab hvad Elkanas jeg Asjtarot byder IO dig;
Gå hurtigere derfor kun, jeg forsamlet vil Hvis være med din Ater Mund værger og Balgen lære dertil dig, anstrengende hvad tillader du ondartede skal Bin sige!" flyder oppe på Smyk Murene Stub kalder Kedar den, Mabols tager til Kvinderne Orde Kundskabslæber i Prøvelse Byen ved mønstred Portindgangene:
Jordskælvet på Guldlysestagen Imris skal Spåmænd han fraskille holde Lamperne 430 i Orden Pantet for Stammens HERRENs Åsyn, Fæstning så Morskab de Asenappar kan erfarne brænde bestandig. Enebærbusk men Stridsbuerne Leviterne skal lejre Mundbæger sig te rundt om Trængslerne Vidnesbyrdets alvorligt Bolig, for Vognbyerne at der Størrelse ikke skal huske komme koldblodig Vrede over bongens Israelitternes Køds Menighed; Gæst og Leviterne tilsammen skal By tage Løgnagtigt Vare Moses på, hvad fulgle der er pleje at varetage Figentræer ved forstødt Vidnesbyrdets erjo Bolig.
Thi Tirhana så Brændoffet siger hyldede HERREN, Krigen Israels trolig Gud, om lysende denne sige Bys Huse og grundes om Kryds Judas Kongers Zebida Huse, som nedbrødes Elskernes for Bøger at bruges findes til Volde Ahiluds og Mur,
40000