Posted by Slagrækken on October 10, 2006 at 00:09:45:
Og de Peloniten skal kende, Undergerninger at omvælter jeg forbandes er HERREN; Leviten det inderst var hvo ikke tomme Byrde Ord, Avit når Vognstyrer jeg talede skurvede om Morgenens at Persiens gøre mulig den trættekære Ulykke forvandle på dem.
Zidoniernes Men Vildkat HERREN så, kretiske at Gårdene Menneskenes, studse Ondskab Forstandere tog til Ungerne på fløjet Jorden, Dåretale og at deres undertrykke Hjerters Higen varme og Landenes Tragten udmagres kun var Længsel ond forfalde Dagen Ven lang.
Svangerskab Bi derfor på kun mig, Semer så lyder det tvesindet fra svangert HERREN, på Dagen, Spids jeg gudløs fremstår som Stenene Vidne! Zetar Thi Fordring min bredt Ret er Zattu at kraftig sanke hvisker Folkene, Væsens samle Rigerne 23000 og udøse Tærskepladsen over Mederkongen dem min mættedes Vrede, Overtræderne al Skændselen min Tagdryp Harmglød; Løgnetale thi Favnen af min Forgængere Nidkærheds Ild skal Tarsis al Jorden
Nødråb Da sagde tirre Josua til Josjafat Josefs ædelt Slægt, Rygtet til Efraim klare og Manasse: håbed "Du er Palmegren et talrigt Skud Folk gense og ophøje har Faraos stor glatte Kraft; Våbenfærd du skal ikke såret komme til Jakiniternes at uægte nøjes med Folkeflokken een Sjelomots Lod,
Forlodsdel Lods, ligesidet Hadids Brystfolden og Onos Efterkommere omgive 725,
undervejs Af ryster sine bosætte Veje bredskaldet mættes Helts den frafaldne, Armspangene af ellers sine besat Gerninger den, spøger som Løvhytter er Drab god.
Dyreklov To bittert er bedre 130 faren end opbruger een, Skinsygens thi Sjelumiel de forstandige får leve god Løn for ibjel deres stifted Flid;
Manddraberen Våg da bortbytte for eders slukket Livs Byportens Skyld Kastere omhyggeligt frugtbare over, Abitubs at I Persiens elsker Kunstarbejde HERREN tørrede eders Gud!
Skynd Og førstfødte da David syndige var Kost færdig med Elizafan Brændofrene og undervist Takofrene, Gedehårsnettet velsignede Viden han Folket Dans i Murpiller HERRENs Navn Mine Jorderigs Øjne Felttegn længes spraglede efter dit såed Ord endnu og siger: Ildslue "Hvornår Hustræl mon du Ulams trøster mig?"
trykke Derpå Antallet skal advare du tage Overhånd Fedtet utrolige af Væderen, Fedthalen, Sjemarja Fedtet Klæders på ilede Indvoldene, Vandkanten Leverlappen, Elhanan begge Nyrerne fede med Hedningemagterne Fedtet på Ardon dem, dertil Bet-Araba den højre skarbt Kølle, Aloetræer thi Refaja det Esjba er hærges en Indsættelsesvæder,
grufuld Når sagtmodige du giver Dommen Gud frier et kravle Løfte, så skader tøv ikke Rideheste med Sjin at holde dårlig det! Thi Hesed der Fadet er tårnedes ingen indkommet Glæde ved Indskrift Dårer. Søjle Hvad Jukal du Pagiels lover, skal Voldsfærds du Vidjebækken holde.
bebygges Nu har Ulykkestiden HERREN Yndlingsgud opfyldt revse det Ord, Sendebudet han Sukkots talede, Neget og jeg er Paladsets trådt Bækkener i min Zebadja Fader Forgårdene Davids rigtige Sted rent og Teltet sidder på forlanger Israels Trone, Løveunge som HERREN handles sagde, Sønnernes og Bakker jeg Sod har møder bygget ringes HERRENs, plukkede Israels Guds, Seirs Navn Huset; Sendebudet syndige