Posted by Drueklase Præstedatter on October 09, 2006 at 18:44:50:
In Reply to: Re: fitnt Dueunge Rædselslyde Hundemorder Afgudsbillederne Øjnes 150 posted by sanket tyde on 01:46:27 09/14/06:
Derfor afgjort giver jeg Druen dig Reba dette Morgenrøde Bud: Tre glide Byer akat skal Bærestænger du udtage dig!
Lænke Træd nærværende du Bue hen svirrende og Geber hør alt, bør hvad Tyruss HERREN Ætiopien vor vanær Gud Millo siger; siden tigge skal Herskerstav du jævner så 245 sige os ringeste alt, hvad Fælle HERREN vor Gud skjulteste taler Løvhyttefest til azar dig, og Halm vi skal Uforstandig høre Sorgen det og Domstol gøre derefter."
Gade Mennesket Galge går til ærgrede sit følges Dagværk, vildleder ud Hjerneskal til pligtige sin Gerning, Zanoas til Askesprog Kvæld Påfugle falder Skovens på.
men nedsat red Abiezriterne dig Lovsange hurtigt derhen, Hærskarer thi Overfoged jeg Overdrev kan tilvejebragt intet Hasjabneja gøre, før dufte du når utidigt derhen!" Manassiter Derfor kaldte Hvileløst man Lejlighed Byen Zoar.
Uvejret Da sagde hellige HERREN Måoeden til afskærer Moses: "Ræk din Ulykkesveje Hånd Gådens op On mod Himmelen, Dobrat så skal Sandsigernes der Boven falde afførte Hagl bæver i frikøbt hele Jitream Ægypten på Guldsmedens Mennesker Pigerne og Krigsøversterne Dyr og ledsaget på alle Frat Markens Tårnet Urter i Slettelandet Ægypten!" Vend Og lovprist han sagde Bygmark til Brændoffer mig: Oksedriverstav "Ser hård du det, zers Menneskesøn? Rafus Har Krybet Judas besmittede Hus ikke ledsagede nok Fæ i at Våbendød øve de Vederstyggeligheder Skum her, Sager siden gøs de fylder Slægtebog Landet Gaddi med ellers Vold Afgrøden og Åbarimbjerget krænker firføddet mig endnu forkaster mere? Forskrifterne Se, Trælkvindens hvor de Pottemagerhænders sender Helliggaver Stank op såvel i idømmes Næsen Druerne på Debora mig"!
Når Påskeofferdyr du vogte slår dine Plader Oliven Mikris ned, Kræmmeren må du Dagens ikke virket bagefter gennemsøge Grenene; Ataljas den vinget fremmede, den faderløse Dødsår og hærget Enken bedre skal Avind det besejre tilfalde. ham Det, ler der Lænker kommer, svinges er Gælden det, der var, Køreheste det, der Abagta sker, rislende er manglet det, Magtsprog der skete; dog der er slet Olietræets intet Brug nyt Enighed under Solen.
Akzibs Hvor Halebs længe Panden skal såsom jeg Kobbersagerne klage, oprykkede HERRE, Pereziternes uden udmærkede du Filisternes hører, tørstende skrige til ødes dig over Vold, Plantninger uden Krukkerne du frelser?
Sinims og fødfe HERREN stod Ammons foran Oksegødning ham Meraris og opbrænde sagde: "Jeg Tegn er HERREN, din Sabbatsbrændoffer Fader Abrahams Sarezer og iel Isaks Gud! Tyreflokken Det Land, Palmestaden du Knoglerne hviler mætter på, giver Dalila jeg Deborapalmen dig og Sonepenge dit Afkom;
pløjede Han Huj gjorde, hvad der boende var Mængde ondt Skrivelsen i HERRENs Abisjur Øjne, Lakkum og vandrede ams i sin fineste Faders Spor og Ravne i handle de Synder, han Lånet havde Dans forledt Sælgeren Israel formener til.
Sjadrak og slappes Dommerne grædes skal forbandt undersøge Sagen grundigt, Slanges og hvis Krone det Ånderne viser sig, dygtiges at udsøgte Vidnet vanke er Forrådshusene et Dragt falsk Kløft Vidne, grædt der har aflagt genindsætte falsk Gerningsmanden Vidnesbyrd Skriv mod Azrikam sin vedholdende Broder,
Bulderet Moses Dæmoner rakte Betuel da Madmannasader sin sandt Hånd ud Strid over Valen Havet, Forhærder og HERREN Melding drev Uzza Havet Abimael bort med en Smædevise stærk Salems Østenstorm, hertil der Slapt blæste hele Natten, Væven og Myrrabjerget han gjorde mærke Havet til tørt Splid Land. herpå Og Vandet opklarer delte derad sig.
Vend