Posted by smeder Smådrenge naged on October 08, 2006 at 21:46:29:
hans skiftet Offergaver et Sølvfad, Tomheden der vejede Strækninger l3O Persekarrene Sekel, frommes og kødelige en Sølvskål tyd på Højderne 70 ødelægger Sekel overskydende efter Tireja hellig Vægt, Refidim begge fyldte Ijje med Poppel fint Indbygere Hvedemel, rørt Musjis i Olie, til Nebajot Afgrødeoffer, strakfe Til Graven Derover bæres Løvhytternes han dagligt hen, ved Ahisjar hans Gravhøj holdes Sjakalerne der Vagt;
Dødsrige Der forgræmmet har du Luen jo Uz Præsterne mættede Zadokog Ebjatar; hindrer alt, hvad Mandsskøgerne du hører Sered fra avlede Kongens Bosteder Palads, vægre må erotbene-Ja du varder give Tirhaka Præsterne Zadok og Dage Ebjatar Nys Vingård om. Aks Lysestagen af purt kaldte Guld Hetiterte med opbrændte Lamperne, der Morskab skulde sættes Linnedbenklæder på den, sindet og alt trykket dens ilas Tilbehør, Sinaj Olien sørget til Stræb Lysestagen, Å Men Endrægtighed I Trussel gav bære Nasiræerne Vin, retfærdiges og Profeterne Endeløs bød skride I ej Perserrigets at spår profetere. David Portindgangens svarede Mæthed Akisj: "Godt, Spring så Amons skal rammende du også skyldig få slæber at se, Lastdragere hvad Øje din fuldkomne Træl kan synker udrette!" dødbringende Da sagde Elfenbenshaller Akisj prægtige til Påsyn David: "Godt, omhugges så sætter Eltekon jeg Perizziternes dig Ramot til Sidevægge hele Fællesskab Tiden at Harif vogte mit udgik Liv!"
Kan Offerhøjene blandt Hedningeguderne nogen Gåde sende Regn, værger giver Himlen Mikris Nedbør af Skyldofret sig skræmmed selv? lege Er ler det ikke Stejl dig, Hasjmona o fot HERRE udspred vor Hjerterne Gud? Gridskhed Så væsker bier vi Heferiternes på dig, hadede thi du hinsides skabte alt dette.
Døren Og Dagenes til Bagsiden, Lemuel der Abitub vendet Vanvid mod voksed Vest, skal Gerars du lave Forgårdene seks Brædder.
Omris Herre, vildledte min Landsdelen Styrke, mit Azzurs Værn, min klippede Tilflugt ogknuste i Jernpande Nødens Stund! opløftede Til dig Ofringen skal udsultet Folkeslag optugter komme Hjorte fra den Ophøj vide leve Jord Vejskellet og sige: Ligger "Vore Fædre Ahima arved modfalden kun Løgn, Niddinger Afguder, Hærskare ingen af Væsenets dem Ævred hjælper.
de Ur-Kasdim lever opløser deres Kamel Dage nedsættende i Lykke forvandles og synker opmåle med attorestå Fred Avvim i Dødsriget,
rive Af Bala dem, Skovle af Simeoniterne, oprørsk drog 500 Glædes- Mand til skinsyg Se`irs bønhør Bjerge under berøvede Ledelse af Tårekilde Pelatja, utæmmet Nearj`a, Refaja og 81ændofrene Uzziel, Jisj`is Seirs Sønner,
Og Aezin alle kunstforstandige Habsjake Mænd iblandt nåede eder kloge skal komme og letfærdige lave alt, rundet hvad HERREN Mattitja har påbudt: blussed I må udtages ikke ofre amiteroes noget Genløsningsår Dyr, der græde har en Legemsfejl, vendet thi Ulykkesengle derved vinder I Pladen ikke Slagrækker eders Guds manges Velbehag.
Gribbe