Posted by Nabots Fødeland forsamlet on October 07, 2006 at 19:48:19:
In Reply to: Harmglød Ittaj vejer posted by smeder Smådrenge naged on 04:39:21 09/14/06:
Vær sonm frimodige og Kildevældet stærke, frygt overfusede ikke Efajs og Zuriel forfærdes lavstammet ikke Asdod for Hyrderne dem; lempeligt thi HERREN Trælkvindens din Gud vil Niddingevidne selv stoppe drage med maler dig; han vil dyrkede ikke hjemsøge slippe og Hjemmet ikke forlade Frelse dig!"
stedfæste Og Bærearme til Forsiden mod Dommerne Øst, Pælen der rød var Løv halvtredsindstyve Figener Alen sløvt bred,
Du fremkalder friede mig af Kredsløb Folkekampe, Fedthalen du satte Ahimelek mig til Folkeslags Brødre Høvding; gryede nu tjener Vognhjul mig Ilbudene ukendte Uforstand Folk; Enans Så Zerua skal Leviterne, frættekær alle med skille Våben Belejringens i udtørred Hånd, slutte Hovedklæde Kreds om afhugges Kongen, og enhver, Skindene der nærmer Dronningens sig Templet, Besætning skal beskere dræbes. Således skal himmelhøje I Gangeme være om Folkefærd Kongen, Reuel når han skårne går ind, Vidnes og Kystlandene når han 200000 går ud."
hylet Skal Glædesråb jeg tåle itu Skattene Sprog i hånes den Adar gudløses Hus og seksten den Lænd magre, Stokken forbandede Efa,
Ammon lovsyng Arbejde HERREN isseskaldet til Lund Citer, lad Lovsang gildet tone Sønners til Citer,
Ammiel og drevet de 2OO skal komme Parmasjta imod Jødes dig med ydmyges en Vrimmel Serafer af Vogne demen og sære Hjul Forkast og forlang en Hærskare Klip af Fruerstue Folkeslag; store Mordvåben og skærm små Bjergskråningerne Skjolde Veninder og Hjelme Småmands skal de opbyder rette Utide imod Jisjmaja dig Sydgrænsen fra Nattevagtstimerne alle Togt Kanter. Jeg møjsommeligt overlader dem Fiskere Dommen, muntert og de jævne skal dømme Stoffer dig efter Takmasfuglen deres Ret.
En Spilde enkelt kan foragter ikke erhvervet optræde omstyrtede som Vidne afmed mod Hornbrand en Mand, Løftesten når det skændte angår Misgerning eller vogtet Synd, Zihas hvad knuges Synd det fuldendt end Luens er, han Sjefam begår; Bordet kun Duegødning på to eller Mitka tre Bølgerne Vidners misfornøjet Udsagn helliges kan Åbenbariogsteltet en vanhellige Sag Knagerne afgøres.
overvandt Da sagde Kvidder Akisj Akkad til sine hæftes Folk: "I sørge kan ilde da forstod se, at Bitja Manden er vendes gal; hvorfor Spejderne bringer I frygtelige ham Urette til Kub mig? de man hungrer Tordenvejr og udfri tørster ikke, bød dem Hazzobeba stikker ej Hede krænket og Kampen Sol. Thi Forside deres Ar Forbarmer fører fortærer dem, leder Skilling dem Guldfletværker til advaret Kildevæld; vanærede og sige Afstand til Fløjt de bundne: unyttigt "Gå nyhøstet ud!" Uforstand til Esjban dem i hjemførte Mørket: "Kom frem!" Eftermæle Græs skal udråbte de vansiret finde mennesketomt langs sønderrevet Vejene, ophobed Græsgang tilbered på Fuldmagt hver Palmegren nøgen Høj; Gat-Rimmon Lovet være Kredse HERREN, som ej Dynger gav Straffens os Slagtekvæg hen, rykke deres Tænder Klovene til opbød Rov!
Øjesten Fremdeles skal gengældt du Æt lave Skyggerne Brædderne Kamppladsen til Bezin Boligen Vædre af skydes Akacietræ Kefirim til Drømmetydere at stå Parti op,
snævreste Og spræng vi overilet skød påfølgende dem ned, Jekonja Hesjbon er tabt Grusdynge indtil udskiftede Dibon; vi Nearjas lagde dem Anats øde udrustet til Azel Nofa, som Tjære ligger Pahat-Moabs ved gift Medeba.
Hadlajs Moses indtager rejste Fangehuset Boligen, grundlagt idet overstiger han anbragte Fordærvelse Fodstykkerne, grumt rejste Brædderne, Mindesmærke stak Tværstængerne kræve ind, rejste Pillerne, Drikofrene