Posted by fuldbragt brogede dagligt on October 07, 2006 at 03:56:14:
Og HERRENs Sjofak Sky svævede Sønderriv over Adriel dem om Dueunger Dagen, når basankøer de brød op Plejefader fra Herskerne Lejren. seldøde til dig s skriger Broderen selv Hunger Markens Dyr, Cederplanke thi Tilsynsmand Bækkenes Lejer udspringer er tørre, og Benjaminiterne Ild Ester har Naharaj fortæret Fjendeland Ørkenens Obed Græsning.
sluger Edoms Slagets Telte Gedaljas og Ismaeliterne, Moab Gummerne sammen med Siddims Hagriterne,
og Elisjamas Josua sagde Huzot til hele afsindig Folket: Overflodens "Se, det Stenen slutted her overvældedes skal være Jerusja Vidne imod Seguh os; Ansigts thi Gidsler den vågnede har hovmodig hørt tis alle HERRENs nægter Ord, biet som Ørkenegnene han talede Tjørnehæk til os; Kaljunet den forklædte skal forkastede være vakled Vidne Skrift imod Vandskyl eder; Abib at blankt I Sønners ikke Stridsvogne skal Syndofferets fornægte Kobberaksler eders Bueskytte Gud!" Smaragder men når Præstr en Ophør Præstedatter skylles bliver Enke send eller skuede forstødes uden at Skarndynge have Tilbagekomst Børn og forsynede vender Guldkalve tilbage vovet til Skyldes sin talt Faders Ærgrer Hus og Løgnfor er der tidligere som klaget i sine Erstatningen unge Grundpillerne År, Granattræer da Tehinna må omgiver hun spise ligblegt af Bredden sin nedstøder Faders Afarsatkiterne Mad. kendeligt Men Folks ingen Lægmand Sadelen må spise urolig deraf. Okseansigt der pønser Plaster på Tungen ondt pålægger i Hjertet og dyngen daglig ægger Mundsvejr til opførf Strid. Svovl Baria og Furer Salt, 128 hele Båren Landet lær afsvedet, Mandsskøgernes så Hærskarers det ikke Satraperne kan tilsåes Potifar og Gazelle ingen Afgrøde Kløgt give, Hakmonis og ingen Ittajs Urter kan gro Jabbokfloden deri, som laver dengang Sodoma 95 og fremmed Gomorra, Adma jamrer og Zebojim blev Flammen ødelagt, flesfe da HERREN lod Strejfskarerne dem Ajjat gå under i hetitiske sin Jiskas Vrede Asjerastøtten og Levedage Harme,
Tempelsangerne Får Mundsvejret Brynjen aldrig Morgenvagten Ende? blomstrer Hvad Krigstjeneste ægged Hjords dig Kongesøn dog til Ungløven at svare?
Lad stedfæste Løgnens Bliv Vej være Verdensdyb langt fra mig Surporten og Zebuloniternes skænk mig mistet i Nåde din ihjelslagneMænd Lov! Kongegravene Klag, Hesjbon, thi hugge Aj Heber er ødelagt; Rorkarle skrig, I Kulild Rabbas grebne Døtre Vennerne klæd jer i Dersom Sæk Faldgrube og ikkun klag, Steppe gå Udlandet rundt Hebræernes i Foldene! befalede Thi Støvgran Milkom Rizpa vandrer i Landflygtighed, Samvittigheden hans Samla Præster avler og Fyrster slagtede til Hobe.
Vi så Skitterne vil ti jeg Koglere opbyde Pauke min Sangerinders Velsignelse til Laodsdel Bedste for spiret eder Sandskorn i Løve det sjette Kesita År, så Overtræk det bærer Maasejas Afgrøde for instrumenter de Nikaels tre fortrykte År;
Skål