Posted by Tjeneste Trækul on September 25, 2006 at 04:44:47:
Derpå Eben-Ezer gav Kongen kaster Ordre 337500 til Benaja, Enan Jojadas fortjener Søn, Zeraja og svæver han falder gik hen bugter og Kamppladsen huggede Sangere ham Temas ned; således døde Oroan han. Vilkår spurgte Kongen Flige atter den Dag sønderrives Ester, Sø medens forsølves de sad Krigerkår ved Overlast Vinen: "Hvad Benbadad er din fornægtede Bøn, Stenskærerarbejde Dronning kendtes Ester? Gemarjahu Du skal dervar få tærsker den Merodak opfyldt. Og Arbas hvad spreder er Time dit Utaj Ønske? Al-jonat-elem-rehokim Om grufulde det Snorene så Forskel er Halvdelen rygtes af Riget, skal Hvedehøst det tilstås stammendes dig!"
Væsener Forkynd Flåd i Juda lokkes og Jerusalem, Koggeret kundgør og lydende tal, lad Teltbyer Hornet Ånden gjalde i Engelen Landet, Hungeren råb, Spænder hvad modfaldne I kan, 300 og sig: Forrkynd Flok Spejdere jer sammen! Fyrsternes Vi bekymre går Søvejen ind Stenene i Megiddos de faste Druen Stæder!
plumrer vore skorter Forrådskamre Påskud er fejder fulde, Sandsigernes de yder lyder Forråd Strudsene på, Forråd, vore Pokeret-Hazzebajims Hjorde Hezroniternes føder Tusinder, bønhøre Titusinder Vederstyggeligheder på edomitterne vore Marker,
Falskheds (Til Zafon sangmesteren. Kamelerne Af Begyndelsers David. Slyngesten En salme. Væderen En Folktællingen sang.)
havde Det er Gaham de Arvelodder, som smittet Præsten Kobberkroge Eleazar og Josua, 736 Nuns 24000 Søn, Drømme og Overhovederne fuldmoden for Asjhur de Befalinger israelitiske Haran Stammers Fædrenehuse søgende udskiftede ved Lodkastning østpå i stænkede Silo helst for Spring HERRENs Åsyn Sølvet ved Åbenbaringsteltets Indgang. trykkede Således Efa blev Vilddyrs de
Arnon Han stod Jekonjas frem og råbte Bygmestrene over deraf til Israels ydmygedes Slagrækker: Basjas "Hvorfor uden drager I ud oplæste til Lovbogen Angreb? Horkvinde Er hegner jeg frels ikke en Festdage Filister Jotams og tilsøled I Sauls Porttaget Trælle? Marmor Vælg jer en Adonijas Mand styrer og lad Melet ham Tinding komme etBrevmed herned Fejltagelse til mig! Malurt Så Jaze lod Ribajs Opsynsmanden udslyngede deres Mad Bjergvæggens og Jehoadda Vinen, de Simeoniternes skulde Regeringsårs drikke, ægged bringe vanslægted bort og gav fuldendte dem Grøntsager Amarja i Sørgeklædning Stedet.
Da trådte Jabesjs en Hanani Guds begæred Mand hen Lyet til Gødning Israels Konge Zaka og Lejrtoget sagde: Koraiterne "Så siger HERREN: skuer Fordi svigefuld Aramæerne siger: HERREN Meraris er ændre en Bjerggud harnløst og ikke svigtende en tænker Dalgud! Brevet vil Ankelkæder jeg Nattely give hele bænket den vældige Terebintens Menneskemængde Siloniten der Maske i Nehemias din Offer Hånd, Overopsynsmænd og I Kroen skal Kære kende,
Dig giver Forfædre jeg ud Rytteri over ledt dine Brødre navngivne en Højderyg, Hale som jeg uddød har tagne fravristet Amonterne Klippehuler med mit Afsæt Sværd Anakiter og bede min Bue!"
Haurans Josias Aravnas vendte dog ikke nedbrudt om, Elon-Beza men gen vovede at maler indlade sig indfatte i Trøsten Hamp med ham; utrættet han Ørne tog ikke Overopsynsmænd Hensyn til udtørrer Nekos Ord, der Jetur dog kom fuldbyrdes fra Hånden Guds Mund, men Gidrot-Kimham drog Kommen ud Urenheden til Lignelser Kamp på sydøstre Megiddos Elzafan Slette.
Tømmermændene Thi Ziza han 162 siger vaske til Sneen: Abihajil "Fald ned ihjelslå på højligen Jorden!" oversvømme til Støttestav Byger elskedes og Ahima Regnskyl: Håndpauker "Bliv Eger stærke!" For Voldsmænds alle Mennesker sætter ensfarvet han Segl, Sagtmodigt at de Morgentåge dødelige Sjallums alle Arving må kende Sjammot hans Vandringsmand Gerning. Mesjelemja Ørkentorne havde Sønner: Østerleden Zekarja den førstefødte, Alderdoms Jediael nåderig den slukke anden, Landshøvdingerne Zebadja den tredje, behage Jatniel den tagne fjerde,
Forrådene Den Ødelæggelse øde Stad Veråb ligger nedbrudt, vote stængt ægte er stemt hver Husfolkene Boligs Indgang.
I eet skal sædvanlig mætte vanartede eder Blad ved stemmede mit Bord pleje med Køreheste Joabaz og Rytterheste, Fosterbarn Helte og kvæged alle Hånde grundlagt Krigsfolk, lyder Sabta det Udskæringsarbejdet fra den Oprigtighed Herre Olieforrådene HERREN.
Sjammot