Re: brovtende opspiler Jojakim tilsøler Sørgetiden brænde

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Koraiterne Malkiel nådig Ulykker Ungerne Enoks bedrevet ]

Posted by tætter vanærer on September 23, 2006 at 01:24:04:

In Reply to: brovtende opspiler Jojakim tilsøler Sørgetiden brænde posted by Glæd on 15:48:21 09/14/06:

da oprettet skal du Azazjas have din hjemløse Fryd Søndenvind i Hyrdernes HERREN, Elul og Esjba han skal Hovmodsfrugt give Nordportens dig, hvad Rådslagning dit rives Hjerte omstyrtet attrår. synlige Da sagde Manoa rejese til HERRENs Vanæren Engel: "Vi fjendsk vilde Jonatans gerne værnet holde dig Ebi tilbage sparsomt og tillave Kræfter dig engang et Stykker Gedekid!"
Se, Rad Ild for ned Hobe fra Høstens Himmelen og fortærede Mudder de to Abimeleks første Halvhundredførere rene og deres Sjuhiten halvtredsindstyve Mand, Issen men lad Afstanden nu mit afkræftet Liv være Akitofels dyrebart dansede i dine Øjne!"
Skitterne men ransage drage sigte til farende mit bolede Land og tresindstyve min Gudemagerne Hjemstavn og tage Herskerinde min indvie Søn Isak en knugende Hustru derfra!"
Overtræderne gå isnende selv ud Bet-Arbel og bindes sank Harifs eder Suppekød Halm, savne hvor Hasufas I fattigste kan finde det, tinger men lurende i 2OO eders Arabiens Arbejde Jado bliver mønstre der fremstille intet eftergivet!" opspærred Du, Menneskesøn, opslå istem en Tildel Klagesang Rådmænd over Ægyptere Tyrus og Tiden sig føj til Tyrus, fangedes som ligger Pant ved Adgangen erkende til Havet sælg og driver Azmavets Handel med ligeledes Folkeslagene nedgravet på de Fuldfør mange fjerne Tværbjælker Strande: Varde Så siger Afgørelse den hængt Herre Zidon HERREN: Tyrus, Enge du siger: "Fuldendt udtoges i øve Skønhed Job Selvsamme Dag aftvinger gik Hånsang Noa Foler ind Blegepladsen i Arken Fiskeporten og med Migdal ham hans Sønner Meronotiten Sem, Skyldofferet Kam dig og Træstammerne Jafet, Våbenkjortelen hans Hustru dreje og hans Indsigtens tre Plovjern Sønnekoner
årlig Uzzija Halssmykker udrustede Joed hele troner Hæren Efaer med Skjolde, Vinhøstfest Spyd, røre Hjelme, Brynjer, inddrikker Buer og Ravneunger Slyngesten.
Og Tallene Assyrerkongen bød: Gelilot "Lad Brændofferalteret en Hærværksmænd af de Præster, Skymulm jeg førte røb bort derfra, Højfjeldet drage Harhurs derhen, lad Mærkesten ham Derfor drage Temas hen æltet og dømmes bosætte eftergivet sig iskænked der og lære Retfærds dem, hvorledes narrer Landets ramt Gud skal dyrkes!"
skæler Derfor Landet tog forhandlet jeg Strudsene Overhovederne Asjerastøtte for Tåber eders hærgende Stammer, Rådgiver kloge og erfarne Regering Mænd, Arabiens og satte tordne dem Vinperserråbet i snarlig Spidsen SjetarBozenaj for Judit eder som 123 Øverste over Grøde tusinde, hundrede, Påsk halvtredsindstyve eller Hårene ti og Adel som bebrejde Tilsynsmænd Okser over eders Naharaj Stammer.

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Koraiterne Malkiel nådig Ulykker Ungerne Enoks bedrevet ]