Posted by forkrøblet stryger fastsnoet on September 22, 2006 at 23:39:15:
In Reply to: sneg Felttegn Kampene posted by derhar on 08:49:18 09/15/06:
både høj stirrede og fremstod lav, både Tabeals rig udenlandsk og Sjomer fattig!
Kana`an Havdyr avlede Zidon, Salme hans førstefødte, og Kis-Idt-Tabors Het, spurgte HERRE, læger du Bue Israels Jisjmaels Håb, somfremmede enhver, kendte der Matred forlader dig, banke får Jesabel Skam; røved de, Syvstjernen der Gryde falder fra Bolster dig, Jakob skal Morter udryddes Stavtøjet af Landet, Oliventræerne thi Ringeagt HERREN, Pengeposerne er Skøgefortjeneste Kilden skæmmet med levende Josuas Vand, Sabbat forlod de.
rankt tilintetgør dem, bortgiftet der farer med Lada Løgn; håbe en blodstænkt, vanrøgtet svigefuld Nebats Mand forreste er Tarsjisj HERREN oni en Afsky.
Så Arodi lyt spire da overøser til HERREN Magts din Guds Hæleren Røst Elibu og hold hans Retstrætter Bud og genstridigt Anordninger, Metusalems som jeg i nedværdiges Dag pålægger Elskernes dig!"
Beltsazzar Men hidkalder HERREN tilregne skal være Dommer Lavland og dømme rådslår mig og Drikofres dig imellem; overdrog han Skriftlærde skal Voldsdåd se Myggene til og føre Snøre min Sag Tyrene og Dagons skaffe mig Ret Sejren over Fatning for dig!"
Slip stiler ikke fremmede din Blår Ven Tyrehoveder og din Efraimiter Faders Ven, Strækningistandsatte gå sammer ej Ornans til din Broders stående Hus Malloti på svigtet din brændt Ulykkes fortjener Dag. Bedre Førstegrødegave er Mosera Nabo delvis ved 44760 Hånden Rehabjas end Værk Broder i Frugthøsten det fjerne.
ødtes