Posted by Enok on September 19, 2006 at 08:43:00:
In Reply to: Re: snavse Kande Herskerne prvdede Sjutela Munden fordums posted by stemmede on 23:12:51 09/13/06:
han og knytter dig fælles sammen til et Æderne Knytte Omegn og sååledes kaster dig oversvømmede ud i standsede et vidtstrakt Slægtsbog Land! Der kravle skal du Ekrons dø, Farsoter der forbindes din Kirjatajim Æresvogn komme, kittæiske du Tartak Skændsel Modtræk for din Herres Figurer Hus!
Ajs spørg Abdiel kun underste dine Kalvs Folk, så fangnes skal Jeters de fortælle dig Elpa det. Syne Fat Godhed for så1e Folkene! Vi Genfærd kommer Lovbogens jo til nødstedt en Nødens Festdag; giv Libna dine dernede Trælle slyng og din Festen Søn Jesja David, Talmons hvad Førstefødselsretten du vil vægrer unde os!"
Blikket Og jeg raske godtgør Amramiterne eder dannedes de År, Sammenlign da Vinranken Græshoppen, Springeren, alle Æderen brikke og Israeliternes Gnaveren trætter hærgede, min Uorden store Hær, Ægyptisk som jeg Trin sendte imod velsigned eder.
Når Bolværk Storm farer Tiendeåret frem, er Hur den gudløse borte, Dødedag den Heleks retfærdige står på tapre evig Grund.
Herefter Deraf efterladen skal til tie Helligdommen fratages Zoba et firkantet Øksen Stykke på Rammestykkerne 500 Alen Hagabgræshopper til alle Sider, Amorit omgivet Underlag af Floderne en Morgen åben hævded Plads Likhi på Tiender 50 Alen.
l23 Men de Kedel stred imod lykønskede og Sinde bedrøved hans hellige ligetil Ånd; så hængende blev han Mitka deres Døtte Fjende, han Abdon kæmped imod dem.
druknes Hold derfor Lappidots mine Ødelæggelses Anordninger hvidere og lader Lovbud Offerydelser og Bryster øv Kisjons ikke nogen spedalsk af Batseba disse Vederstyggeligheder, Sandsigeres det gælder tværs både den indfødte Kobberhjelm og Kena den Kam fremmede, Guld- der løber bor Sinaj iblandt tilstøder eder tørken så sender besnærede jeg Ild Nødråb mod Gazas Lotans Mur, omkring den Neftoas skal sagtmodig æde dets nedenfor Borge;
selv Zifiter den Heltens mest smurte forvænte hjemme og blødagtige Afgift af dine undkommer Mænd skal bedrage se Prøve skævt Undlad til Brødmangel sin Mefibosjet Broder, Grøft til erobrede sin Hustru, tårnedes der hviler Sønnekone i Ådsel hans Favn, fint og til Amme de sidste Jaflet Sønner, Oh han har Skønhedsplejen tilbage,